
Pomoże Ci zarządzać satysfakcją klientów.
Metodologia Net Promoter Score (NPS) umożliwia określenie poziomu lojalności klientów danej marki – określa, jaki ich odsetek jest skłonnych polecić daną markę znajomym i rodzinie lub ilu jest gotowych do odejścia i ją odradza. Wraz z pytaniami pogłębiającymi, NPS pozwala na identyfikację problemów i niedogodności z jakimi stykają się klienci.
Przeprowadzenie badania na wybranej próbie metodą CATI lub CAWI.
Prezentacja wyników wraz z rekomendacjami.
Specyfikacja próby badawczej dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta, marki, branży.
Analiza wyników NPS poszerzona o analizę VOC (Voice of Customer).
Pomoże Ci zarządzać satysfakcją klientów.
Wygeneruje wzrost lojalności obecnych klientów.
Realnie wzmocni napływ nowych klientów.
Wpłynie na faktyczny wzrost przychodów.
Chcesz poprawić standardy obsługi klienta i zwiększyć zyski ze sprzedaży?
Skontaktuj się z nami!
Szybki kontakt
Michał Stawski
Managing Director
tel.: 500 025 366
e-mail:
Karolina Czarnopys
Administration Specialist
tel.: 513 012 215
e-mail: