1. Strona główna
  2. Mystery shopping

Mamy ugruntowaną pozycję eksperta w dziedzinie badań Tajemniczy Klient

Zarejestruj się

Co robi tajemniczy klient?

Poziom obsługi klienta może być mierzony na wiele sposobów - jedną ze stosowanych powszechnie metod jest tak zwany Mystery shopping. Metoda ta polega na sprawdzeniu jakości obsługi klienta w danym punkcie handlowym przez specjalnie przygotowanego do tej roli obserwatora - Tajemniczego Klienta . Osoba ta ma za zadanie zweryfikowanie, czy pracownicy sklepu stosują się do wymaganych standardów firmy oraz czy potrafią zaprezentować ofertę w efektywny sposób, a tym samym doprowadzić do sprzedaży produktu. Mystery shopper odwiedza wyznaczone sklepy, wciela się w potencjalnego klienta i prowadzi badanie zgodnie ze stworzonym wcześniej, dopasowanym do danej branży scenariuszem. Zatrudnieni przez nas audytorzy (Mystery shopper) to starannie wybrane osoby, dopasowani do standardów danej firmy. Decydując się na przeprowadzenie badania mystery shopping można w szybki sposób zebrać informacje, które pomogą uzyskać wyższą sprzedaż produktów oraz wyeliminować zbędne koszty. Analizując audyt powstały dzięki pracy Tajemniczego Klienta z łatwością ustalą Państwo, jakie działania należy podjąć, aby poprawić standardy obsługi oraz zwiększyć satysfakcję kontrahentów. Ukryta obserwacja Mystery shoppera jest w stanie dostarczyć mnóstwa cennych informacji, takich jak rzeczywisty czas oczekiwania na obsługę, uprzejmość pracowników i ich wiedza o aktualnych promocjach. Elementy, które są niezwykle istotne podczas oceny Mystery shoppera to nie tylko informacje dotyczące pracowników, ale też takie kwestie, jak czystość w salonie i jego ogólny wygląd, problemy ze znalezieniem odpowiednich produktów, zatłoczenie w sklepie, czy też forma wyeksponowania asortymentu.

Agencja badań marketingowych MRtec ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu badań typu Mystery shopping - dzięki naszym innowacyjnym rozwiązaniom Państwa firma jest w stanie uzyskać dużo wyższe wyniki sprzedażowe i zdecydowanie poprawić wizerunek całej marki. Przetestowanie jakości obsługi przy zastosowaniu metody Tajemniczego klienta uświadomi Państwu, jakie kroki należy podjąć, aby ogólne wrażenie potencjalnych kupujących było jak najlepsze. W ramach oferowanego przez nas badania Mystery shopping otrzymają Państwo kompleksowe opracowanie wyników wraz z komentarzami, a także indywidualnie opracowane porady wskazujące co i jak należy poprawić, aby firma rozwijała się w dobrym kierunku. Jeżeli chcą Państwo zwiększyć zyski, polepszyć wizerunek marki i wynieść obsługę klienta na nowy, wyższy poziom, to zachęcamy do kontaktu!

Dlaczego warto przeprowadzić badanie Mystery Shopper?

Otrzymasz rzetelną analizę porównawczą faktycznego stanu obsługi klienta ze stanem zakładanym przez standardy firmy.

Zyskasz pełny obraz kompletnego poziomu obsługi. Wyniki składają się z obiektywnych wyników z kwestionariusza oraz subiektywnych komentarzy.

Przygotujemy dla Twojej organizacji dedykowane wskazówki rozwojowe – podpowiemy, co warto poprawić, a na czym warto budować siłę marki.

Oferujemy badania skrojone na miarę Twojej organizacji.

Zawsze dopasowujemy się do Klienta pod kątem:

  • charakterystyki produktu/usługi,
  • istniejącego standardu,
  • profilu audytora,
  • rozwiązań szkoleniowych,
  • zakresu raportów,
  • procedury badawczej,
  • zakresu wsparcia i doradztwa koordynatora projektu,
  • doświadczenia koordynatora projektu.

Przebieg badania

Dobierzemy audytorów według ściśle określonego w scenariuszu profilu.

Dostarczymy wyniki wraz z rekomendacjami zgodnie z zakładanym terminem.

1
2
3
4

Opracujemy narzędzia badawcze idealnie dopasowane do standardów obowiązujących w organizacji.

Zrealizujemy i dokładnie zweryfikujemy przeprowadzone audyty.

Kontakt

Chcesz poprawić standardy obsługi klienta i zwiększyć zyski ze sprzedaży?
Skontaktuj się z nami!

Szybki kontakt

Zdjęcie - Michał Stawski

Michał Stawski
Managing Director
tel.: 500 025 366
e-mail:

Zdjęcie - Patrycja Frankowska

Patrycja Frankowska
Administration Specialist
tel.: 500 025 374
e-mail:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MRtec Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie:

Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych:MRtec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością [więcej informacji]